Thursday, December 17, 2009

Selamat Menyambut Ma'al Hijrah 1431 N Happy Besday Mak...

Selamat Menyambut Ma'al Hijrah 1431 buat seluruh umat islam sedunia...selamat menyambut tahun baru islam...bagi memperingati sambutan Ma'al Hijrah setiap tahun yang di sambut oleh kita semua umat islam,sama-sama la kita berdoa akhir tahun dan awal tahun,jangan lupa ye hehe...

Sempena Ma'al Hijrah esok juga adalah besday mak aku yang ke 52 tahun....dah lama mak bejuang demi kami semua...bejuang untuk membesarkan kami semua..berjuang sebagai seorang isteri kepada suaminya,insyaallah aku harap hingga ke akhir hayat mak nanti.Aku selalu berdoa pada tuhan agar biar aku je yang 'Pergi' dulu sebelum mak @ abah,yela kami ada 5 beradik,kalu mak hilang seorang anak dia masih ada 4 lagi anak-anak yang lain...tapi seandainya jika mak @ abah yang pergi dulu,kami 5 beradik ada sape lagi atas dunia ni....

Tapi kuasa dan rahsia Allah sape yang tahu kan...kita hanya mampu merancang tapi yang menentukan nanti hanyalah Allah.Apa yang aku harapkan,biarlah apa yang di rancang nanti jadi kenyataan ameen...Buat mak yang tersayang selamat menyambut ulang tahun yang ke 52,bersamaan dengan 1 Muharam 1431 Hijrah.Terima kasih yang tak terhingga sebab dah bersusah payah membesarkan kami semua....Harap mak abah di panjangkan umur hendaknya hinggalah mak abah sempat melihat anoi mendirikan rumah tangga seperti adik beradik yang lain 1 nanti..Insyaallah....


Go to fullsize image
Salam Ma'al Hijrah 1431



No comments: