Monday, April 2, 2012

masa lalu

terasa sangat pantas masa berlalu kan??..aku rasa macam baru semalam jek tinggalkan zaman sekolah..hihi.. aku rase dalam beberape tahun nih dah banyak pengalaman yang aku lalui kot..pas abis spm g form 6..setengah tahun kat form 6 cabut g uitm segamat plak..wlaupon tak lame aku kat uitm,tapi banyak gak kenangan ngan kengkawan yang aku dpat kat sane..pas tuh keje plak ngan felda..pon tak lame gak..alhamdulillah pastuh dpat plak keje ngan JPN..bersyukur sangat2 dpt keje gov..yelah,rezki tu kat mane2 de kan..nak atau tak jek..tp org kate bile dpt keje ngan gov nih de terjamin la cket mase depan..hehe..kite sendiri tak tau pe yg akan kite lalui nantikan..yg penting rezki yg kite dpt tu halal..lom pon lame keje,ehh menggatal nak kawen plak..haha..bukan menggatal ehhh..dah smpai seru aku nak kawen taw..haha,,..mngkin rezki dan jodoh aku dah smpai kan...tak smpai 6 bulan bertunang aku selamat diijab kabulkan..hehe..alhamdulillah...tanggungjwab semakin besar n bertambah..sejujurnya aku rindu ukik yg dulu...dpat ke aku jad ukik yg dulu??yang camne??.hihi..bia lah aku sendiri yg tau..ukik yg skang ni senang sgt nek angin..asik nak bergaduh jek..Ya Allah...ko berikanlah jiwaku ini ketenangan...jauhkan lah diriku dari sifat amarah..sesungguhnya hambamu ini sering alpa dan leka..amin..


No comments: