Sunday, November 29, 2009

CUTI PANJANG......HEHEHE

kali ni aku cuti panjang cket...ari khamis aku dah mik cuti.....jumaat dah raya haji....tak sempat nak tolong2 mak kat umah...kalau taun2 lepas seronok....aku yang kat umah,so banyak keje ku wat...taun ni bosan cket....balik umah sume dah siap....hehe..umah aku pun baru siap renovate...biase la mak aku,tambah bilik lagi...bilik untuk menantu kot...haha...pas blik solat aidiladha,blik umah men ps2,,,haha...akak2 ngan abang aku pun dah terjebak men ps2...duk depan tv 24 jam....pas solat jumaat g tengok orang sembelih lembu...6 ekor taun nih...termasuklah family angkat aku,korbankan sekor lembu...tapi aku tak tolong pun....tengok kejap jek...ada pesengketaan cket..haha..padahal sebelum kiteorang rapat gile...tak yah la korang tau pe sebabnye.....cume aku doakan sumenye kembali mesra macam dulu....aku taknak bermusuh ngan sape2....ari sabtu aku duk umah jek....g anto kete kat carwash sbb ari ahad de gathering kcarlife kat muar......

No comments: