Sunday, November 29, 2009

EPILOG KISAH UKIK DAN AYU..........



assalamualaikum.....epilog kisah ukik dan ayu...ok tak tajuk ni?..hehe...ok la kot... saje nak mengimbau kembali kisah perkenalan kami...hehehe....perkenalan kami bermula di sebuah forum,forum teman komuniti inteam....masa tuh just tanye2 kabo jek...same mcam kawan2 yang len kat dalam forum tuh...mase tuh tak pernah terpikir pun kami akan jadi rapat...hehe....kami jad kawan pun tak lame..terus lost contact...sbb aku dah jarang masuk forum....

lepas 2 tahun,pertemuan yang tak disangka2 telah ditakdirkan oleh yang punya dunia...kami ditemukan plak di blog kampung aku...blog FELDA CHEMPLAK BARAT... dari situ lah bermulanya bibit2 cinta...cewah...hehe...hari2 cik ayu nih kol aku....tak bosan2...hehe.. tiap2 malam mesej...caring gile dia nih....oleh sbb dia ni de ciri2 wanita yang aku idam2 kan, aku memberanikan diri meluahkan perasaan...hehe...alhamdulillah lamaran aku diterima..hehe..punye bagus cik ayu nih,siap mintak izin mak tu nak kawan ngan aku..hehe.. family dia sangat2 ok ngan aku...aku skang ngah menghitung hari,,,taun 2009 dah nak bis...2010 akan menjelma...bedebar2 aku nak menunggu taun depan..hehe....moga2 sumenye berjalan lancar....insyaAllah..........................................................

No comments: